nyitóoldal > hirek > Optimista sajtófigyelés > Édesen szép az élet
Édesen szép az élet
2011.07.05.
Az édes finomságok kalóriamentes változatai, a diétás üdítőitalok a kutatók szerint mégis hizlalhatnak.
A Texasi Egyetem kutatói Helen Hazuda professzor vezetésével tízéves kutatásukban közel 500 férfit és nőt vizsgáltak, és kimutatták, hogy a kalóriaszegény üdítőitalok még kis mennyiségben fogyasztva is derékbőség növekedéshez vezet. Azok, akik naponta legalább két doboz diétás üdítőt fogyasztottak, ötször nagyobb mértékben nőtt a derékbőségük, mint azoknak, akik sosem fogyasztottak ilyen italokat. Az eredmények olyan megdöbbentők, hogy az amerikai kutatók mindenkinek azt javasolják, hogy lehetőleg kerüljék a diétás üdítőket, és inkább vízzel oltsák a szomjukat. Azok pedig, akik képtelenek lemondani a cukorról, jobban járnak, ha a normál, cukros szénsavas üdítőitalokat fogyasztják.
A teljes cikk ide kattintva elolvasható: http://medipress.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=21156&Itemid=1
Szólj hozzá!
Ön milyen általunk szervezett eseményen venne részt?
korábbi szavazások

Ruanda 100%